מנת דג משובחת לכבוד שבת קודש

עפר גדנקן No Comments on מנת דג משובחת לכבוד שבת קודש

סעודה שלישית ומלווה מלכה עם טונה סטארקיסט. לקיים את מנהג אכילת הדגים בכל אחת מסעודות השבת, סגנונות רבים של מתכונים בטעמים שונים של המנה האהובה. טונה סטארקיסט, ליהנות מדג איכותי, בלי להתפשר על כבוד השבת

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סעודה שלישית ומלווה מלכה הן סעודות שאתם רוצים לגוון ולפאר. סטארקיסט מזמינה אתכם לכבד את הסעודות עם טונה החתומה על מסורת של איכות כבר 80 שנה.

בכל בית ממשיכים במסורת ובמנהג אכילת הדגים בכל אחת מסעודות השבת, שהפכה למנה אהובה בשולחן השבת, עם סגנונות רבים של מתכונים בטעמים שונים. אם אתם רוצים לגוון בסעודה שלישית או במלווה מלכה בטעמים מיוחדים וליהנות מדג איכותי, בלי להתפשר על כבוד השבת, אתם מוזמנים ליהנות עם טונה סטארקיסט, הטונה המוכרת והידועה בטיבה ובטעמה, שתכבד לכם את הסעודה השלישית והמלווה מלכה.

שלושה מרכיבי יסוד משפיעים על איכותה של טונה סטארקיסט,: הנתח הטוב ביותר בטונה – פילה, תהליך ייצור קפדני לאורך כל שרשרת הייצור ודייג בלב האוקיינוס.

את הטונה של סטארקיסט תוכלו לאכול כמות שהיא בטעמה האנין או במגוון רחב של מתכונים, כמו קציצות דגים, מאפים ממולאים, בולונז, שקשוקה, סלטים מושקעים ועוד המון מתכונים מושלמים שתוכלו להכין עם הטונה של סטארקיסט.

כדי לכבד את הסעודה שלישית והמלווה מלכה בדג מובחר ואיכותי, אתם מוזמנים ליהנות עם הטונה של סטארקיסט.



0 תגובות